ANEM DE COLÒNIES

Aquest mes de maig anem de colònies.
de dimecres 25 a divendres 27 anirem a Solsona a Can Joval.

Mira la informació en la pàgina web i fes un comentari amb el nom del poble i la comarca on està situada.

CAN JOVAL

Després entra a google i escriu el nom Can Joval i clica a maps per veure on és.

Matí de tallers

La classe de primer hem fet un bonic taller amb Irènia, a través d’un conte, que ens ha permès ser més conscients de les diferents situacions en que es troben els nens i nenes que vivim a la Mediterrània.

Ha estat molt interessant!

ELS ESPAIS A PRIMER

Durant el primer trimestre s’han dut a terme els espais següents:

• LLENGUA: Activitats per aprendre a llegir i escriure amb lletra lligada.

• MATES: Activitats per treballar la numeració, la lògica i la geometria.

• MEDI: Activitats al bosc de l’escola, sobre plantes, animals i aigua.

• ANGLÈS: Activitats per consolidar el vocabulari de la llengua anglesa.

RESUM 1r TRIMESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA

Aquets primer trimestre els alumnes de primer i segon han dut a terme diferents unitats d’Educació Física.

Concretament, a primer hem fet una unitat de jocs per començar el curs tot coneixent l’espai, els jocs i els materials. Tot seguit s’ha fet una una unitat per treballar les parts del cos, una altra d’equilibristes i finalment estacions de jocs alternatius.

Per la seva banda, els de segon han treballat la segona part de coneixença del cos, una unitat de lateralitat anomenada sra. dreta i sra. esquerra, i una altra que es deia entrenant per ser espies on havien de posar a prova la coordinació i la manipulació de mòbils (pilotes). També hem acabat amb les estacions de jocs alternatius.

Si cliqueu sobre la fotografia de cada curs podeu veure la resta del reportatge fotogràfic.

Bones festes!

VISITA I COL·LABORACIÓ A CAN COLL (25.02.21)

El dijous 25 de febrer, els nens i nenes de 2n, vam visitar la masia de Can Coll, un Centre d’Educació Ambiental situat en ple Parc Natural de la Serra de Collserola.

És una activitat que ja hem fet uns quants anys a l’escola, i que ens agrada per tot el que hi vivim i aprenem en primera persona.

Els/les professionals que hi treballen ens fan arribar material per conèixer l’entorn i les activitats que hi farem, i també vénen a l’escola a fer una sessió de reflexió sobre la importància de conèixer i tenir cura del medi que ens envolta, especialment el de Collserola, que tan a prop tenim.

Aquesta ha estat la primera activitat fora de l’escola que hem fet conjuntament els dos grups de 2n, i malgrat hem seguit amb responsabilitat totes les normes, hem gaudit de compartir junts i juntes, al menys, l’anada i la tornada amb l’autocar.

Un cop allà, és important esmorzar bé, preparar-nos i organitzar-nos ja que entre tots i totes durem a terme activitats de manteniment i arranjament de les zones del voltant de la masia. Vam poder gaudir del paratge, i amb la nostra energia i esforç, vam ajudar a fer-lo encara més bonic. Una activitat molt completa i agradable!