Compartim impressions amb l’ Ignacio Martínez de Pisón

Avui l’ Ignacio Martínez de Pisón ha vingut al Monturiol.

Ha fet dues sessions, una amb els alumnes de 3r d’ESO i l’altre amb l’alumnat de 4t. Aquesta conferència s’ha organitzat des dels seminaris de Castellà, i des del projecte de “Cinema en curs” de 4t d’ESO.

Ha estat molt interessant, i en paraules dels alumnes molt proper, hem compartit impressions sobre la novel.la i la pel.lícula “Carreteras secundarias“, que tots aquests alumnes  havien llegit, així com sobre el fet de ser escriptor i la creació d’una  novel.la.

La segona sessió amb tot l’alumnat de 4t  ha tractat més sobre cinema. Els alumnes havien llegit l’obra l’any passat i acabaven de veure “carreteras secundarias“. També ens ha parlat de “Las trece rosas” i sobre el guió de la pel.lícula Chico i Rita. Ens ha explicat moltes coses, entre altres, el procés de creació d’un guió a partir d’una novel.la, així com la complexitat i dificultat del món del cinema des de dins.

Creiem que ha estat un èxit.

Gracias Ignacio !!!!

Neus Serchs, Isabel Ribera i Fanny Figueras