Claquetes !!!!

Els participants de Cinema en Curs volíem compartir aquest projecte amb la resta de l’institut; per això vam proposar al professor de tecnologia que els seus alumnes de quart fessin una claqueta.

Aquest va ser el seu treball a fer durant el primer trimestre (o part d’ell). No era una feina fàcil ja que s’havien de saber les mides d’una claqueta, fer-ne plànols, i després fer-la. Una de les alumnes de tecnologia, la Beth, ens ha ajudat a saber com va ser la seva experiència:

” Primer, fent servir el programa de dibuix de plànols AutoSketch amb el que ja s’havia treballat altres vegades, van fer els plànols a escala, amb les acotacions. Una vegada ja els tenien, van passar les mides a dues fustes, una més gran i una més petita, que van tallar segons corresponia; un cop fet això, van posar una frontissa per tal que es pogués moure, les van pintar amb els textos que calia i.. ja teníem les claquetes llestes! ”

Per a molts dels alumnes ha sigut una experiència molt divertida i diferent al que s’ha fet altres anys.

Comencem nova etapa amb les claquetes ja acabades!

Gràcies al Fèlix i a tots els companys de 4t, ens aniran molt bé pels nostres rodatges….!

Marina Marzá

5 thoughts on “Claquetes !!!!

1. Luigi i Mamadou

HOLA som el Luigi i el Mamadou, us donem les gracies per el regal ens ha agradat molt la claqueta.
    Del escola Comtes de Torregrossa.
    Hem mirat els vostres dibiuxos ena han agradat molt son molt xulos.
    Ens agradaria que ens donessiu el facebook si en teniu.
    🙂 🙂 🙂 :X :* 😀

2. Joana i Florina

Hola som la Florina i la Joana de Comtes de Torregrossa d’Alcarràs,i us volem donar les gracies per la claqueta que ens heu regalat,ens a agradat molt.

3. Joana i Florina

Hola som la Florina i la Joana de Comtes de Torregrossa d\’Alcarràs,i us volem donar les gracies per la claqueta que ens heu regalat, ens ha agradat molt.

4. Cosmin

Hola, sóc el Cosmin de l’escola Comtes de Torregrossa
    Moltes gràcies per la claqueta, no ens ho esperaven! Aixo ha sigut una sorpresa! Moltes gràcies 🙂

5. mamadou

Hola sóc el Mamadou Traore, estic a l’escola comtes de Torregrossa .
    Moltes gràcies per la claqueta ens ha agradat molt hem pensat que naltres també us farem un regal…

Gràcies adeu!