PREPARACIÓ MINUTS

Estem planificant els Minuts Lumière i hem escrit  el que hem de tenir en compte abans de gravar:

Què volem gravar i en quin lloc.

Quin dia i quina hora serà la millor. Pensem amb la llum que hi pot haver a diferents hores del dia.

Hi ha d’haver acció durant un minut. Han de passar coses.

La càmera no es podrà moure

Només podrem fer una presa.

Gravarem sense utilitzar el zoom.

Mentre gravem no podrem modificar cap paràmetre( enquadrament, enfocament, so, diafragma…)

Hi pot haver algun imprevist?

Haurem de pensar bé quin és el moment que volem començar a gravar perquè hi hagi temps de veure tota l’acció que ens agradaria.

Aquests són els enquadraments que hem triat per alguns dels nostres Minuts Lumière.

4 Respostes a “PREPARACIÓ MINUTS”

1. Abdel i Jeremy, escola Rafael Alberti Diu:

Quines ganes tenim de veure el vostre minut Lumière.

2. Meritxell (professional del cinema) Diu:

Hola a tots!!
    Felicitats per la feina!! Veig que heu preparat molt bé els Minuts Lumière i teniu molt clar tot allò que cal tenir en compte a l’hora d’estudiar el vostre minut. Pel que sé, alguns ja heu filmat el minut!!! Com ha anat?
    Heu pogut gaudir de l’experiència? Ha quedat com volíeu? Potser els que ja heu filmat podeu compartir la vostra experiència amb els que encara no ho han fet. Així podeu comentar les dificultats amb les que us heu trobat i que això ajudi als altres. Estic segura que els Minuts Lumière seran molt interessants. Podeu seguir visionant vistes Lumière per aprendre encara més coses de les que ja sabeu! Els Lumière sempre són inspiradors.
    Felicitats de nou!!
    Ja tinc ganes de veure els Minuts!!

Una abraçada,
    Meritxell

3. Alumnes de tercer Diu:

Hola,
    Tenim moltes ganes de veure els minuts Lumière d’aquest curs.
    Hem vist que heu treballat molt, per què hem vist les fotos.
    Heu caminat molt per anar als llocs?
    Ens els voldreu venir a explicar quan els hàgim vist?
    Els penjareu aviat?

4. GLÒRIA FERNÀNDEZ Diu:

HOLA PADRINS I “PADRINES”,

QUÈ INTERESSANT VEURE LES FOTOS DE COM PREPAREU ELS MINUTS LUMIERE. TENIM MOLTES GANES DE VEURE’LS!

NENS I NENES DE P-5

Deixa una resposta