Projectes fotogràfics

“Quins són els colors del meu entorn?”

proj_fotog_001.jpgproj_fotog_002.jpgproj_fotog_003.jpgproj_fotog_004.JPG

proj_fotog_005.jpg proj_fotog_006.JPGproj_fotog_007.JPGproj_fotog_008.jpg

proj_fotog_009.jpgproj_fotog_010.jpgproj_fotog_011.JPGproj_fotog_012.JPG

proj_fotog_013.jpgproj_fotog_014.jpgproj_fotog_015.jpgproj_fotog_016.jpg

La pràctica fotogràfica d’aquest curs proposa una exploració dels colors dels barris i pobles dels centres participants.

L’exercici té dos grans objectius:

– cercar quins són els colors que tenen més presència en l’entorn de cadascú.
– experimentar amb les possibilitats expressives de la fotografia. Les coses i els colors poden fotografiar-se de moltes maneres i, per tant, cal fer atenció a les tries expressives i tècniques.

Els projectes resultants serviran també perquè els alumnes de les diferents escoles i instituts coneguin a través del bloc l’entorn dels seus companys dels altres tallers.

Abans de realitzar la seva exploració fotogràfica, els alumnes veuran els treballs de fotògrafs molt diferents, com Saul Leiter, William Eggleston o Luigi Ghirri.

Tots els tallers han realitzat els projectes fotogràfics i Cinema en curs s’omple dels colors dels pobles i barris on es fan els tallers. Si navegueu per l’apartat “Projecte fotogràfic de cada bloc podreu veure’ls: IES Bellvitge, CEIP Riera de Ribes, IES Can Puig, SES Cristòfol Colom, IES Les Corts, IES Costa i Llobera, IES Badalona nou, CEIP Bordils, CEIP Els Xiprers, CEIP Mestre Morera, IES Ronda i CEIP Espronceda.