Films realitzats als tallers anuals de Catalunya.

En veu baixa, realitzat pels alumnes de l’Aula Oberta (3r i 4t d’ESO) de l’Institut Joan d’Àustria.

Traços, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Els Xiprers.

La solitud, realitzat pels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Milà i Fontanals.

Pluja silenciosa, realitzat pels alumnes de l’Aula d’acollida (1r, 2n, 3r i 4t d’ESO) de l’Institut Júlia Minguell.

Finals de juny, principis de setembre, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Rafael Alberti.

Fer-se gran, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola de Bordils.

El meu món és la meva presó, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Montserrat Solà.

A contracorrent, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Narcís Monturiol.

Res no s’atura, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Castellet.

Films realitzats als tallers modulars de ficció a Catalunya.

Viatge d’anada, realitzat pels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Moisès Broggi.

Canvi de rumb, realitzat pels alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Moisès Broggi.

Films realitzats als tallers anuals de documental a Catalunya.

Bellvitge, el valor d’un barri, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Bellvitge.

Un poble en dansa, realitzat pels alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Castellet.

Veus d’Escola, realitzat pels alumnes de 1r de Batxillerat de l’Institut Castellet.

Films realitzats als tallers modulars de documental a Catalunya.

Los Noveles, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Ferran Tallada.

Fent realitat un somni, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Pablo Ruiz Picasso.

Històries del Poblenou, realitzat pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO de l’Institut Quatre Cantons.

Records d’infant. Història de la Maternitat, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Les Corts.

Alfonsita. La corsetera, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Barcelona-Congrés.

El taller de bicis de la Clara, realitzat pels alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut La Guineueta.

Pepe. L’art de la xapa i la pintura, realitzat pels alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut La Guineueta.

Passeig per Ribes, realitzat pels alumnes de 4t, 5è i 6è de primària de l’Escola Riera de Ribes.

Films realitzats a Cine en curso Galícia 2013-2014.  Tallers realitzats en cooperació amb el Centro Galego de Artes da Imaxe – CGAI.

Massó no recordo, CEIP A Rúa (Cangas)

A senda do tempo, CEIP Doutor Suárez (Fornelos de Montes)

Vida dunha fábrica, IES O Mosteirón (Sada)

Construíndo música,IES Terra de Trasancos (Narón)

A Telleira, pozos de lembranzas, IES O Mosteirón (Sada)

Film realitzat a Cine en curso Madrid el curs 2013-2014. Taller realitzat amb el Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía.

Diario de un barrio / Diari d’un barri, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO del Colegio Montserrat-Orcasitas.

Films realitzats a Cine en curso Córdoba. Tallers realitzats en el marc del programa “Aprendo con la cultura” de la Secretaría de Cultura de la Municipalidad de Córdoba (Argentina).

El Hornito, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

Martín el gran panadero, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

Juan el herrero, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

El herrero del barrio, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

Copos movie, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

Sillones padre e hijo, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

Maderas sin fin, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

La bicicletería, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

Osvaldo y su oficio, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

El pan en tus manos, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

Rodolfo el carpintero, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

La tapicería de Luis, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

La costurera, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.

La zapatería mágica de Facundo, Escuela Santiago del Castillo, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de tarda- .

La zapatería de Marcos, Escuela Dr. Ernesto Molinari Romero, realitzat pels alumnes d’ 11-12 anys – torn de matí-.