2012-2013

Films de ficció

El sol sempre torna, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Narcís Monturiol.

Germanes, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Rafael Alberti.

Primers dies, realitzat pels alumnes de l’Aula d’Acollida (1r i 2n d’ESO) de l’Institut Milà i Fontanals.

Quan una porta es tanca, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Montserrat Solà.

Llums a la nit, realitzat pels alumnes de l’Aula d’Acollida (1r, 2n, 3r i 4t d’ESO) de l’Institut Júlia Minguell.

Tornar a començar, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola Els Xiprers.

On vaig?, realitzat pels alumnes d’Aula Oberta (3r i 4t) d’ESO de l’Institut Joan d’Àustria.

Davant la separació, realitzat pels alumnes de 6è de primària de l’Escola de Bordils.

Deixa’m ser qui sóc, realitzat pels alumnes de l’Aula Oberta (3r i 4t d’ESO) de l’Institut La Plana.

Incerteses, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Castellet.

Decisions, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Bellvitge.

Films documentals

Fred, fosc, gel (les poues de glaç), realitzat pels alumnes de 5è i 6è de l’Escola La Popa (Castellcir).

Els camins de l’exili, realitzat pels alumnes de 5è i 6è de l’Escola Sant Jaume (Portbou).

L’Estaquirot, realitzat pels alumnes de 4rt, 5è i 6è de l’Escola Riera de Ribes (Sant Pere de Ribes).

Viatge a la memòria (Walter Benjamin a Portbou), realitzat pels alumnes de 3r i 4t de l’Escola Sant Jaume (Portbou).

Abderrazak, realitzat pels alumnes de l’Aula d’Acollida de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO de l’Institut Flos i Calcat (Barcelona).

La Forja, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Moisés Broggi (Barcelona).

L’ermita de Sant Pau, realitzat pels alumnes de 4rt, 5è i 6è de l’Escola Riera de Ribes (Sant Pere de Ribes).

El mecànic, realitzat pels alumnes de 4rt d’ESO de l’Insitut Alexandre Galí (Les Roquetes de Sant Pere de Ribes).

Esplugues de Castellcir. El Joan torna a casa, realitzat pels alumnes de 5è i 6è de l’Escola La Popa (Castellcir).

Recordant Portbou, realitzat pels alumnes de 1r i 2n de l’Escola Sant Jaume (Portbou).

El Canòdrom, realitzat pels alumnes de 3r i 4rt d’ESO de l’Institut L’Alzina (Barcelona).

L’Auditori, realitzat pels alumnes de 3r i 4rt d’ESO de l’Institut Fort Pius (Barcelona).