DIGIPLANETARIUM

Avui els i les alumnes de cinquè, per concloure el projecte de l’Univers portat a terme aquest segon trimestre, han pogut gaudir al gimnàs de l’escola de l’exposició del planetari mòbil i del sistema solar inflable. Les dues activitats han estat portades a terme per l’astrònom Jordi Camarasa.

En Jordi ha fet arribar als alumnes el coneixement del firmament i del món que ens envolta d’una manera entenedora i molt espectacular gràcies al sistema digital del planetari, amb imatges reals i virtuals.

A més amb els planetes inflables han realitzat uns jocs on han pogut treballar les mides i la posició de cadascun d’ells dins del Sistema Solar. I també han pogut observar la mida dels planetes a escala.

Al següent enllaç podreu veure algunes fotografies:

FOTOGRAFIES DIGIPLANETARIUM