SORTIDA MUSEU D’HISTÒRIA (6è)

El dia 20 d’abril els alumnes de 6è B i 6è C van fer la sortida al Museu d’Història de Catalunya. Els alumnes de 6è A no van poder anar aquell dia i han anat aquest passat dijous 20 de maig.

Tots els grups van visitar el museu i van veure com han viscut les persones al llarg del temps. Els alumnes han pogut relacionar la visita amb els conceptes treballats a l’aula durant el projecte dut a terme “El pas del temps”.

A més, han passejat pels carrers del barri gòtic de Barcelona. Han pogut veure edificis tan emblemàtics com la Catedral, la Basílica de Santa Maria del Mar, l’Ajuntament, el Palau de la Generalitat i la Casa dels Canonges del carrer del Bisbe.

Per últim han dinat i tingut una estona de lleure al parc de la Ciutadella. I anant cap a l’autobús alguns han passat pel davant del Palau del Parlament de Catalunya!

Si voleu veure fotos cliqueu l’enllaç de la vostra classe:

FOTOS 6è A

FOTOS 6è B