Taller esport i discapacitat

Avui els i les alumnes de 6è han participat en el taller “Esport i discapacitat” dirigit per membres dels Specials. És una associació que promou l’esport per gent amb discapicitat ja sigui física o intel·lectual.

En el taller els alumnes han realitzat una part teòrica i l’altre part pràctica. En la part teòrica han après quin tipus de discapacitats hi ha, com l’esport involucra aquesta gent i han viscut un cas real d’un membre de l’equip (com ho viu, que fa, que realitza). En la part pràctica, han jugat a 3 esports en els quals, a cadascun d’ells, hi havia alguns alumnes que tenien una petita discapacitat.
Un cop finalitzades les dues parts, han fet una posada en comú d’aquells fets que els han semblat més important i que han après en aquestes dues hores.

Aquí podeu veure un recull de les fotos