Volves blanques. Port Ainé. Esquiada 2022

Els darrers tres dies d’escola de la primera setmana de març hem compartit unes jornades de convivència intenses i inoblidables a l’estació d’esquí de Port Ainé, enclavada dins el Parc Natural de l’Alt Pirineu, a la comarca del Pallars Sobirà. En el marc de bellesa absorbent dels cims nevats i de la vegetació d’alta munyanya inacabable, noies i nois han gaudit d’unes molt ben aprofitades jornades d’esquí i d’una interacció durant les vint-i-quatre hores del dia que marcaran una data assenyalada en el seu calendari vital perpetu i que, de ben segur, recordaran sempre.

Han estat tres dies amb una climatologia canviant. Hem anat de la neu al sol, del fred a l’escalfor agradable del temps estable. Hem viscut a prop, hem rigut a la vora i hem compartit moments com una gran família dins i fora del magnífic alberg de Rialp, sota la bandera de la Fundació Pere Tarrés.

Esperem poder seguir gaudint d’experiències d’esquí i de convivència en propers cursos lectius, atès que el rèdit d’aprenentatge i de contacte vital ha estat altíssim.

Podeu fer un cop d’ull a les diferents jornades que hem viscut tot accedint a l’àmplia galeria que és continguda en l’enllaç que us escrivim seguidament. Cliqueu a sobre de la imatge per tal d’accedir a la galeria. Endavant!