LAVA VA!

Avui hem pogut compartir totes i tots junts una experiència de simulacio d’erupció volcànica. Sobre una maqueta que representava una formació de tipus vulcanià, hem efectuat hipòtesis i arribat a la conclusió d’una més que possible erupció volcànica a partir de la barreja d’un àcid (el vinagre) amb una base (el bicarbonat), tot amanit amb colorant vermell per tal de mirar de donar una mica de color a la nostra particular lava.

Podem reviure el resultat de la nostra particular experiència en comparació directa amb una il·lustració en format vídeo sobre els diferents tipus de volcans existents. Endavant!

Publicat dins de CINQUÈ | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Sortida a Poblet i Montblanc

Aquest passat nou de novembre vam anar d’excursió al monestir de Poblet i a Montblanc.

Al monestir, un guia ens va ensenyar i explicar moltes coses de  l’església, el menjador, les antigues habitacions dels monjos, el claustre i altres estances interessants.

Al poble de Montblanc, mentre unes monitores ens parlaven del seu passat medieval anàvem passejant i fixant-nos en les muralles, esglésies, ruïnes, estils arquitectònics etc.

Va estar una sortida molt interessant i divertida!

Thais Gòdia i Sara Benali.

Publicat dins de SISÈ | Deixa un comentari

Els castanyers i castanyeres de 6è

Com cada any els alumnes de sisè vam estar els encarregats d’organitzar la festa de la Castanyada i vam portar a terme un seguit d’activitats amb moltes ganes i il·lusió.

Entre aquestes destaquem: pintar fulles i lletres per decorar la parada; fer paperines a la classe, pels nens i nenes d’Educació Infantil, anar a ensenyar a fer-les a cicle inicial; ficar dins les paperines les castanyes torrades i repartir-les per totes les aules. També  acompanyar els nens i nenes d’infantil i cicle inicial el dia de les danses i desprès ajudar-los a pelar les castanyes, que costava una mica .

Finalment vendre castanyes, per a totes les famílies, a les dues parades que vam muntar a l’entrada de l’escola.

Va estar un dia inoblidable!!!

Sara Duque, Wissam, Alejandra, Sara Benali, Brandon, Llàtzer, David Todó, Sergio i

Sara El Khatib.