Estrella dels desitjos

Aquest any els alumnes de tercer de primària hem fet una activitat molt interessant. Es tracta de l’estrella dels desitjos.

A tutoria hem estat parlant sobre desitjos o propòsits que ens fèiem fins a finals de curs. Cada alumne n’ha escrit un. Després hem pintat  rotllos de paper de vàter i els hem enganxat amb forma d’estrella. Per acabar, cada nen ha posat el seu desig o propòsit dins i després l’ha tapat amb paper de seda i cola de barra. L’estrella ens acompanyarà tot el curs. Els últims dies de classe, cada infant obrirà el seu compartiment i n’extraurà el seu paper. Aleshores comentarem com ha anat i si hem aconseguit els nostres desitjos. Ens ho hem passat molt bé fen-t’ho!