Benvinguts a Santa Costa Blava, el poble de 3r.
A la classe de Medi Social hem treballat els pobles i les ciutats i hem decidit crear el nostre poble.
Primer de tot hem fet eleccions a l’ajuntament d’on han sortit set regidors i un alcalde. L’equip de govern està format per quatre nenes i quatre nens (com veieu, també treballem la igualtat).
El nostre alcalde ha repartit les regidories de Governança, de Medi Ambient, d’Espais Públics, d’Economia, de Convivència, d’Urbanisme i de Cultura i s’han assignat les tasques i càrrecs de cada regidoria.
Després vam organitzar la inauguració de Santa Costa Blava. Vam tallar una cinta i tot!!
Cada dia hem llegit una targeta on ens explicava alguna cosa que passava al poble i que feia que guanyéssim o perdéssim diners. Amb aquests diners hem pogut comprar nous serveis municipals pel poble. Entre tots hem anat escollint els serveis que volíem.
I quan el nostre poble ha crescut prou i l’hem tingut ben equipat, s’ha convertit en una ciutat!!