Com ja sabeu durant aquest darrer trimestre la nostra classe ha treballat el projecte de les formigues, projecte donat pel nom de la classe.
Així, a partir de la informació que els nens/es han anat portant de casa i amb les diferents activitats que s’han plantejat des de l’aula poc a poc tots nosaltres hem anat coneixent moltes coses al voltant de les formigues, un mon apassionant que a més a més és quotidià i de fàcil observació pels nens/es.
D’aquesta manera i tenint en compte les 4 preguntes bàsiques del projecte: com són, què mengen, on viuen i que fan hem plantejat i desenvolupat tota la informació, activitats i criteris d’avaluació.
Aleshores, hem fet diferents activitats que hem plasmat a l’àlbum de feinetes però també hem fet altres activitats d’observació, vivència i manipulació que ens han transmet informació, coneixement i sobretot aprenentatge significatiu al voltant de les formigues.
Així, us deixo un recull d’aquestes activitats que no queden reflexades a l’àlbum però que no per això deixen de ser importants i que no son altres que les que veritablement recordaran els nens.
Aquest activitats estan relacionades amb les 4 qüestions i a partir d’una metodologia d’observació directa i vivencial