El Levi també ha tingut la seva setmana de protagonista a la classe dels mags.
Durant tota la setmana el Levi ens ha anat portant coses de quan era petit, ninots, imatges, la seva pel.lícula preferida, i una guitarra que no sap tocar però que diu que li agrada molt.
També ens ha portat un cinturó d’eines que té per ajudar al seu pare a arreglar coses de casa.
El divendres el seu pare, mare i germana petita van venir a l’escola a explicar-nos més secrets de quan el Levi era petit, vam anar a la ludoteca i a la nostra pissarra digital vam poder veure com era el dia que va néixer i com s’ha fet de gran ara que quasi té quatre anys.
Després ens van convidar a berenar a la classe uns paquets de galetes de xocolata que a tots ens han agradat moltíssim.
Gràcies família per la vostra participació, desitgem que us ho hagueu passat molt i molt bé compartint una estoneta dins de l’aula dels vostres fills.