Aquí us deixo un recull de fotos sobre el treball de lectura que fem a la classe dels vampirs.
Com podeu veure és un material molt senzill que també podeu fer a casa amb els nens/es amb paper i llapis.
Així, la finalitat d’aquestes dos activitats és la lectura comprensiva, entendre el que llegim. En la primera activitat ho fem a partir d’ordres que els nens han de complir. Així, d’una manera divertida i lúdica es treballa la lectura i la comprensió, i com podeu veure, només cal escriure ordres i fer que els nens les entenguin i, per tant les compleixen. D’aquesta manera unim lectura i acció.
La segona activitat consisteix en ordenar una frase que està desordenada. Així, els nens han de llegir les paraules i trobar l’ordre correcte d’aquestes. D’aquesta manera treballem també aquestes paraules que no signifiquen res però que ens ajuden a unir altres més importants: els articles, les preposicions, les conjuncions.
En definitiva, podeu veure que es tracta de llegir, amb sentit, d’una manera divertida i utilitzant un material barato i senzill. Per suposat els nens els hi encanta. I sinó, proveu a casa!!!
Rellotge en Català
Què vols veure del bloc?
Arxius
El nostre calendari!
Comptador de visites
Administració
como van avanzando estos enanos!!