SEGUINT LA LINEA QUE TENINT A INFANTIL DE TREBALLAR LES MATEMÀTIQUES DE MANERA MANIPULATIVA, VIVENCIAL I SIGNIFICATIVA, AQUESTA SETMANA A LA CLASSE DELS VAMPIRS HEM TREBALLAT AMB LES REGLETES.
COM JA HE EXPLICAT ALTRES VEGADES, ELS OBJECTIUS D’AQUIESTA SESSIO ÉS LA DESCOMPOSICIÓ DEL Nº I LES OPERACIONES MATEMÀTIQUES ( SUMES I RESTES). ÉS A DIR, DE QUÈ MANERA PODEM CONSTRUIR EL Nº 7, PER EXEMPLE: 5 I 2; 2 I 3; 2,2,3… A MÉS DE CONSTRUIR AMB LES REGLETES ELS Nº INDICATS CALIA QUE TAMBÉ HO PLASMAREN EN UN FULL, DE MANERA QUE INVOLUNTÀRIAMENT ESTAVEN FENT SUMES.
PARAL•LÈLAMENT A AQUESTA SESSIÓ A L’ALTRA TAULA TAMBÉ ESTAVEN FENT SUMES, UNA MICA MÉS TRADICIONALS, PER TAL QUE ELS NENS/ES TAMBÉ ES FAMILIARITXEN AMB AQUEST FORMAT, MÉS ABSTRACTE I CONVENCIONAL, PERÒ QUE TAMBÉ HAN D’APRENDRE. OVBIAMENT SEMPRE QUE FEM AQUESTES ACTIVITATS SEMPRE TENEN L’AJUDA D’OBJECTES PER REALITZAR LA SUMA, DE MANERA MANIPULATIVA.