anem a fer psicomotricitat

Els nens i nenes de la classe del mar avui hem anat a la sala de psicomotricitat.
La psicomotricitat desenvolupa un paper fundamental de la personalitat, els infants a través de les seves accions corporals: com jugar, saltar, manipular objectes, etç… aconsegueixen situar-se en el món i adquireixen intuïtivament els aprenentatges necessaris per a desenvolupar-se a l´escola i en la vida. D´aquesta manera lúdica i gairebé sense assabantar-se treballen conceptes relatius a l´espai ( a dalt/ a baix , davant/ darrera, dreta/esquerra… ) el temps ( la rapidesa, el ritme, la durada… ) destresses motrius necessàries per a l´equilibri, la vista, la relació entre altres nens, etç.

Mireu que bé que ens ho passem !!!

Aquest article ha estat publicat en Ed. Infantil: P3, General, Psicomotricitat. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a anem a fer psicomotricitat

  1. MÒNICA diu:

    Arantxa sóc la mare de l’Aina. Quan ha vist aquestes fotos s’ha posat super contenta i cridant: “La classe de psicomotricitat!!!!!” i dient els noms de tots. Gràcies per penjar-les.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *