Botifarrada

El passat divendres 14 de març, tota l’escola del CEIP Torre Llauder, vàrem anar al Corredor a fer una botifarrada.

És com una tradició que cada any, al final del segon trimestre, es faci aquesta macro sortida.

Mentre que algunes mestres coïen les botifarres i folràven les taules per al dinar, els nens i nenes de l’escola pujàven fins al Santuari a jugar i esmorzar.

Després de l’excursió i de jugar una bona estona per les esplanades del Santuari, tots els nens i nenes arribàven a la zona de les taules i la barbacoa per a dinar.

Amb les tutores preparàven el pica-pica i esperàven les botifarres amb el troç de pa ben obert!!! Una vegada acabàven de dinar, tenien estona lliure per a jugar a la zona de la barbacoa.