Anem a tocar el “RAGTIME”:

Deures per dimecres 21 (6èA) i dijous 22 (6èB):

1. Escolta “Paraules d’amor” de Joan Manuel Serrat. Hi ha dos videos. Obre el llibre de música i segueix-la tot cantant (p. 6).

2. Torna a escoltar els 2 videos del Cor de Teatre “Jesus Bleibet Meine Freude”: el video número 4: versió seva i l’original de Johann Sebastian Bach. (Has de baixar avall!)
Aquest trosset que hem escoltat és de la Cantata:
“Herz und Mund und Tat und Leben”, BWV 147 (El cor i la boca, els actes i la vida)

3. Busca informació de J.S. Bach i copia-la a la llibreta de música. 7-10 línies.

*“Paraules d’amor” de Joan Manuel Serrat:


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Deures per després de les vacances de Setmana Santa:
1. “La Màquina d’escriure” de Leroy Andersen:
A/ Torna a escoltar els videos que vam mirar a classe:

Aquesta idea la veiem aquí:

B/ Escolta el tercer video: la pel·lícula “Embolic als grans magatzems” o “Who’s mindning the store?”:

C/ Agafa una fulla en blanc del llibre de música. Dibuixa-hi una taula (regle). després contes-ta-la:

QUÈ M’HA AGRADAT MÉS?
—————————————————————————————
Video Cor de Teatre:

—————————————————————————————
Video Voces para la paz:.

—————————————————————————————
Video “Who’s minding the store”?:

—————————————————————————————

2. “L’Estaca” (Lluís Llach): Escolta els videos. Fés un “rànking” de més maca a menys (Fulla blanca del llibre): 1ª: 2ª:
3ª: 4ª: 5ª:

Versió original del (1976):

Versió cantada per en Joan Manuel Serrat:

Versió russa:

Versió francesa:

Versió corsa:

///////////////////////////////////////////////////////
Audició al Teatre Principal: “Allegro” (Cor de Teatre): dimecres 13-1-21 10h.

Escoltem unes quantes gravacions realitzades durant l’espectalce:
1. Inici de l’obra…Comença el dia, i després de sonar el despertador…:

Saps d’on han tret aquesta música? Escolta això:

2. Després de baixar del cotxe… Arriba a Correus:

Saps d’on ve aquesta música? Mira, mira:

3. A la feina! Un tip d’escriure a màquina!Vegem-ho:

Aquesta idea la veiem aquí:

I plasmada a la pel·lícula “Lío en los grandes almacenes”. En anglès: “Who’s minding the store?”

4. En un altre moment del dia:

I la idea és treta de l’important J.S.Bach:

5. Havent dinat, ha d’assistir a un enterrament!

I ara, escoltem això:

6. Caram! Quina feinada a la feina! Hem de timbrar paquets!

I tornem a Grieg:

7. Després d’anar a ballar a la discoteca, i conèixer una noia, arriba l’enamorament… Ai!

La versión original de W. A. Mozart:

Amb quina música et quedes? Argumenta la teva resposta en 3 o 4 línies.

Abans d’acabar… Que passa amb la copa? Es pot trencar?
Mira això:

Veritat o mentida? En parlem!

———————————————————————
Preparem Santa Cecília! Escolta i comença a cantar aquesta cançó tan bonica. Gaudeix!

———————————————————————
Deures pel 15 d’octubre (6èB). Cordòfons puntejats i percudits.
Cinc minuts de plaer…
Audició 1: “El Cóndor pasa”

Audició 2: “Folow me” -Pat Metheny-

———————————————————————
Deures per dimecres 7 d’octubre (6èA):
Situa’t a la pàgina 20 i 21. Llegeix-les i subratlla alguna frases i/o paraula que creguis més important. Si tens algun dubte, subratlla’l i en parlarem a classe.
Ja estàs? Doncs anem cap a la pàgina 22: “Cinc minuts de plaer”:
Primer escoltem la música. Després hi tornes, i vas emplenant la fitxa.
Gaudeix-ne!

Música 1:

Música 2:

Coneixies aquestes cançons?
En parlem a classe!!

Setmana de la Pau:

“Imagine” de John Lennon:


“Heal the World” de Michael Jackson: