A 4t hem treballat la INCLUSIÓ: tots som diferents però ens hem de tractar com a iguals.
I ho hem fet mirant d’enfilar botons diferents (uns de petits, uns de quadrats, uns de molt grans…) però al final han quedat tots enfilats. FOTOS
A 4t hem treballat la INCLUSIÓ: tots som diferents però ens hem de tractar com a iguals.
I ho hem fet mirant d’enfilar botons diferents (uns de petits, uns de quadrats, uns de molt grans…) però al final han quedat tots enfilats. FOTOS
Un any més els alumnes de 3r hem participat a LLuèrnia, el Festival de llum i foc que es va fer el passat cap de setmana a Olot.
Vam participar a l‘Animalari del Firal inspirat en el Carnaval dels animals, una peça musical del compositor francès, Camille Saint-Saëns. Uns cilindres de llum amb cangurs i gallines van estar el resultat final de la nostra exposició. Bonic de veure i bonic de participar!
El dijous anterior també vam participar al Lluèrnia Kids. Un taller realitzat per en Marian Vayreda i l’Eva Vendrell i un seguit d’alumnes voluntaris de l’Institut Montsacopa. Us imagineu pintar un quadre amb llum? Doncs això és el que vam experimentar en aquest taller!!
Avui els alumnes de segon ens han vingut a fer un joc molt divertit amb els alumnes de Cicle Mitjà… Per parelles, els nens i nenes de segon havien preparat la descripció de diferents castanyeres i han vingut a llegir-les. Ens han ensenyat les imatges de les diferents castanyeres i els alumnes de tercer hem endevinat quina castanyera estava definida en cada text ! Ha estat una activitat molt enriquidora! I ara els de tercer també prepararem un joc per la classe de segon. Serà fantàstic!! Cliqueu a la foto per veure més fotos!
Els alumnes de 3r continuem amb el projecte dels animals vertebrats. Aquesta vegada hem descobert els animals mamífers de la Garrotxa, amb l’ajuda de l’Agrupació Naturalista i Ecologista de la Garrotxa (ANEGX). La Iara, en David i en Romero ens van acompanyar a l’entorn de l’escola per identificar, buscar i investigar rastres d’aquests animals. També ens van fer un taller a la nostra aula.
| El cielo está enladrillado, ¿quién lo desenladrillará? El desenladrillador que lo desenladrille, buen desendralillador serà. |
| Yo no quiero que tú me quieras porque yo te quiero a ti. Queriéndome o sin quererme, yo te quiero porqué sí. |
| Compró Paco pocas copas y, como pocas copas compró, pocas copas Paco pagó. |
| Pablito clavó un clavito en la calva de un calvito, en la calva de un calvito Pablito clavó un clavito. |
| La institutriz Miss Tres-tros ha pegado un gran traspiés por subir al treinta y dos en lugar de al treinta y tres. |
| Toto toma té, Tita toma mate, y yo me tomo toda mi taza de chocolate. |
| Mi mamá me mima y yo mimo a mi mamá. |
| El cielo está encapotado, ¿quién lo desencapotará? El desencapotador que lo desencapote buen desencapotador será. |
| Luengas lenguas hacen falta para no trabalenguarse. El que no tenga una luenga lengua bien podrá trabalenguarse. |
| Tres tristes trapecistas con tres trapos troceados hacen trampas truculentas porque suben al trapecio por trapos y no por cuerdas. |
| El hipopótamo Hipo está con hipo. ¿Quién le quita el hipo al hipopótamo Hipo? |