Vicenç Cañón presenta “TEATRE PER A NENS I NO TAN NENS” amb alumnes de 6è de Primària.
Com ja sabeu, el Vicenç Cañón és el monitor de teatre més antic de la nostra escola (a més d’ésser exalumne). Així doncs, ens plau fer-vos saber que un grup d’alumnes de sisè de la nostra escola, els quals van fer teatre amb ell el curs passat, l’acompanyaran durant la presentació del seu llibre“TEATRE PER A NENS I NO TAN NENS” per a fer una petita escenificació demostrativa.
La presentació i representació de llibre Teatre per a nens i no tan nens de Vicenç Cañón tindrà lloc aquest divendres 20 d’abril, a les 19.30 h, a la Seu dels Serveis Territorials del Departament de Cultura de la Generalitat (carrer Major, núm. 14).
Ens plau traslladar-vos el seu desig de convidar-vos a tots: nens i no tan nens, grans i no tan grans… Així doncs, quedeu tots convidats a l’acte!
Us hi esperem!!
Deixa un comentari