Archive for març, 2011

EXCURSIÓ AL CRARC DE 1R

0

Fa uns dies els nens de primer vam anar d’excursió al CRARC (Centre de Recuperació d’Amfibis i Rèptils de Catalunya), ens van ensenyar moltes coses sobre tortugues, serps i d’altres animals.

Després vam anar a dinar a un parc i ens ho vam passar molt bé.

Aquí teniu una petita mostra.

Preinscripció matriculació curs 2011-12

0

Ja ha sortit el llistat provisional de baremació i el número de desempat:

*La informació facilitada a la web és merament informativa, la que té validesa està al plafó d’anuncis de l’escola*

[scribd id=50781575 key=key-1gy42w1thatkvs8e1p7t mode=list]

El número de desempat és el: 17642

Més informació

Articles relacionats

DIBUIXEM EN CARNESTOLTES

0

Els nens i nenes de P4 B (els elefants) durant la setmana de carnaval vam realitzar una activitat, que va consistir en dibuixar en carnestoltes.

SETMANA DE CARNAVAL A P3

0

En aquestes presentacions podreu veure com hem viscut la setmana de carnaval els ponis i les gallines.

P3A (Les gallines):

P3B (Els ponis):

XERRADA EDUCACIÓ PER AL CONSUM

0


Xerrada d’educació per al consum als alumnes de 1r.

Vam aprendre quins aliments hem de menjar per esmorzar i berenar, i quins per dinar i sopar. Vam comprar amb euros un berenar de dissabte. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.

JA HA ARRIBAT EN CARNESTOLTES!

1

En Carnestoltes ha arribat de bon matí, acompanyat pels nens i nenes de 6è. Tots i totes hem sortit al pati a donar-li la benvinguda. Benvingut Carnestoltes!

 

Clica a la foto del carnestoltes per veure el vídeo de la seva arribada

En Carnestoltes ha arribat i aquestes ordres ens ha deixat:
– Dimarts, gorra i ulleres de sol portareu i al Carnestoltes alegrareu.
– Dimecres, un corbatí o un petit llacet al coll portaràs i al Carnestoltes agradaràs.
– Dijous, com si manéssiu en un regnat, una corona al cap haureu de portar.
– I divendres a la tarda, disfressat vindràs si al carnaval molt bé t’ho vols passar.

Go to Top