En Josep Balsa i Català director del centre públic Escola Sant Climent de Sant Climent de Llobregat d’acord amb l’art. 28 del Decret 102/2010, de 3 d’agost, d’autonomia dels centres educatius i exercint les atribucions del Decret 155/2010 de 2 de novembre de la direcció dels centres educatius públics i del personal directiu professional docent i de les Normes d’Organització i Funcionament de Centre aprovades i actualitzades en consell escolar de centre en data 22 de maig de 2014,
RESOLC:
La CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR d’aquest centre públic, als següents sectors de la Comunitat Educativa professorat, pares i mares d’alumnes, personal d’administració i serveis, d’acord amb les següents precisions:
Primera.- Els CENSOS ELECTORALS de cada sector estaran exposats als taulers d’anuncis del centre el dia 5 de novembre.
Segona.- Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant escrit dirigit al director del centre dins del termini establert entre els dies 6 i el 11de novembre.
Tercera.- Les CANDIDATURES caldrà que siguin presentades per escrit davant la Mesa Electoral respectiva als impresos adients i sempre abans del dia 18 de novembre.
Quarta.- Les CANDIDATURES SERAN PROCLAMADES i publicades als taulers d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives Meses Electorals, el dia 19 de novembre.
Cinquena.- Les RESOLUCIONS A LES RECLAMACIONS sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 14 de novembre.
Sisena.- La sol·licitud per actuar com a SUPERVISOR es farà mitjançant escrit, segons model establert, dirigit al President de les Meses Electorals respectives, abans del dia .20 de novembre.
Setena.- El SORTEIG per tal de designar els membres vocals de les meses electorals dels sectors de pares i mares d’alumnes es farà el dia 10 de novembre a les .15 hores, a secretaria.
Vuitena.- Les MESES ELECTORALS de tots els sectors es constituiran el dia 17 de novembre als locals de l’edifici escolar.
Novena.- Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants del seu sector de:
| cinc | (5) | pel sector del professorat. |
| un | (1) | pel sector personal d’administració i serveis. |
| dos | (2) | pel sector dels pares i mares o tutors de l’alumnat. |
Desena.- Les VOTACIONS es faran egons el calendari i horari següents:
| sector | (dia) | (mes) | (hora) | (lloc) | ||
| Professors | 26 | de | novembre | a les | 12:30 | hores a sala professorat |
| PAS | 25 | de | novembre | a les | 16:30 | hores a secretaria |
| Pares i mares | 25 | de | novembre | a les | 15:00 a 18:15 | hores a la biblioteca |
Onzena.- Finalitzades les votacions, en sessió pública, es faran els escrutinis dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats electes per sector.
Dotzena.- Les meses electorals respectives resoldran qualsevol dubte i les reclamacions que puguin presentar-se.
| Sant Climent de Llobregat | a 3 | de novembre | de 2014 |
| Josep Balsa i Català
Director del centre |