COMUNICAT A LES FAMÍLIES BEQUES MENJADOR CONSELL COMARCAL

Com cada any us informem de la convocatòria del Consell Comarcal d’ajuts de menjador escolar 2016-2017.
El termini de presentació d’instàncies romandrà obert fins al 26 de maig de 2016.
Les instàncies s’han de recollir, i presentar un cop omplertes, a la secretaria del centre (dimarts i dijous de 9 a 16:00h.).
Poden participar tots els nens i les nenes matriculats al centre que tinguin planificat utilitzar el menjador escolar el curs vinent i reuneixin els requisits necessaris pel que fa a la baremació dels criteris establerts pel Consell Comarcal.
Requisits per poder sol•licitar l’ajut individual de menjador:

• Presentar la sol•licitud en el model corresponent i tota la documentació acreditativa en els terminis establert a la convocatòria.
• No disposar d’un llindar de renda familiar superior segons la següent informació:

1.- S’atorgaran ajuts del 50% del cost del menjador als alumnes que compleixin els requisits i la renda de la unitat familiar no superi la suma dels següents imports:
• Primer adult (sustentador/a principal): 9.767,40 (pare, mare, parella de fet,…)
• Segon adult: 3.906,00
• Altres adults que integrin la unitat familiar: 1.953,00
• Per cada nen/a de la unitat familiar 1.465,00.

2.- S’atorgaran ajuts del 100% del cost del menjador als alumnes que compleixin els requisits i no disposin d’una renda de la unitat familiar superior al 60% de establer per a l’obtenció d’un ajut del tram garantit del 50% i acreditar una puntuació superior o igual a 15 punts en els apartats familiar i social.
Cal anar amb compte amb els terminis i amb la presentació de la documentació demanada per obtenir dret a l’ajut.