BALDIRI

La Fundació Lluís Carulla proclama els guanyadors Premis Baldiri Reixac de suport a l’escola catalana

El projecte del curs 20013/14 ha estat:

De casa a l’escola amb el nostre arquitecte Vives-Castellet aprofitant l’any Vives-Castellet i aprofitant que el nostre edifici escolar pateix una mica el pas del temps.

PREMIS BALDIRI REIXAC

El Jurat dels XXXVI Premis Baldiri Reixac ens ha atorgat un dels 65 premis de 700 euros pel treball presentat per la nostra ZER, projecte de Josep Mª Vives Castellet. Estem molt contents ja que aquest treball neix el curs passat, quan per allà el mes de maig de 2013 i arrel de les pluges, les goteres i humitats persistents a l’escola anessin augmentant. Des de l’escola i amb el suport de l’Entitat Municipal descentralitzada ( EMD) es va demanar que l’arquitecte municipal fes un informe tècnic de l’estat actual de l’edifici. Coincidint amb aquesta informació ens assabentem que a Valls, l’Institut d’Estudis Vallencs tenia en marxa unes jornades dedicades a l’arquitecte de la nostra escola Josep Mª Vives Castellet, en motiu del seu 125è aniversari. L’Escola de La Masó naixia amb la Mancomunitat. Es tracta d’una de les quatre escoles model que la Mancomunitat de Catalunya va crear al territori català. Projectada el 1914 per l’arquitecte Adolf Florensa Ferrer, no es va inaugurar fins al 1919. Així va ser com el setembre de 2013 varem posar-hi fil a l’agulla i  naixia el nostre projecte.

DIVERSOS NIVELLS

De casa a l’escola amb l’arquitecte Vives Castellet

Alumnes des de P3 fins a 6è de primària de la ZER Francolí, de Picamoixons

El lliurament dels premis va ser a  l’Espluga l’1 de juny.

El projecte del curs 2007/08 ha estat:

baldiri.jpg

SEGUINT LES PETJADES DE LA GUINEU.

Ha estat guardonat amb un premi Baldiri Reixach i n’estem molt orgullosos. Hi podeu donar un cop d’ull. Els premis van ser atorgats el dia 1 de juny de 2008 al casal de l’Espluga de Francolí. Han col·laborat tots els cicles:

* Ed. Infantil: Una faula teatralitzada.

* Cicle Inicial: Com és la Guineu? i Cantem cançons.

* Cicle Mitjà: Realitzem una webquest i fem un recull de contes.

* Cicle Superior: Treballem les faules de la guineu i fem un recull de jocs.

imatge7.jpg

Durant el curs 2006/07, els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van guanyar un premi, el 19è Premi de Natura que donen des de la comissió de natura de l’Institut d’Estudis Vallencs, que es va donar en la 24ena Nit de Premis de Valls el dia 5 de maig de2007, pel treball La Guineu a L’Alt Camp.