A P5 fem la Mona

AVUI, 18-3-16, ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL HEM CELEBRAT QUE ARRIBEN LES VACANCES DE SETMANA SANTA!!!

AIXÍ QUE PER COMENÇAR AQUEST MAGNÍFIC DIA , ENS HEM DISPOSAT A FER UNA LLISTA DE LES COSES QUE FARIEM EN EL DIA D’AVUI. UFF QUINA FEINADA!

ABANS DE FER LA NOSTRA MONA DE PASQUA, ENS HEM RELAXAT FENT LA TÈCNICA DE LA XEMENENIA I HEM ESCOLTAT UNA MICA DE MÚSICA TRANQUIL·LETA.

UN COP AIXÒ… MANIGUES A MUNT QUE ARRIBEN LES GIRAFES “PASTISSERES”.  ENTRE TOTS L’HEM ANAT ELABORANT, I UN COP AIXÒ… NYAM A LA PANXA!!!

US DESITGEM UNES MOLT BONES VACANCES. A DESCANSAR I GAUDIR MOLT FAMÍLIES!

 

Lliga d’handbol 5è

Com ja es tradició, la classe de 5è de la nostra escola ha participat aquest segon trimestre en la lliga d’handbol interescolar. Juntament amb les esoles Lluis Millet, Ferran de Sagarra i Sagrada Família hem organitzat una sèrie de parits on el fair play, l’esforç i el gust per la pràctica esportiva han estat els grans protagonistas. I per arrodonir aquesta activitat, els nens i nenes de l’escola han acabat fent una boníssima actuació. Per acabar, des d’aquí volem felicitar a l’Escola Ferran de Sagarra, guanyadora de la lligueta, pel seu triomf.

Taller sobre Dalí 3rA

Fa unes setmanes van venir dues noies de la Universitat de Barcelona a fer-nos un taller sobre Dalí.
Va ser un taller molt interessant i divertit on vam conèixer aspectes importants de la seva vida i ens va ajudar a entendre i reconèixer la seva obra.
Vam arribar a la conclusió que va ser un senyor molt extravagant.
Després a plàstica hem continuat treballat els seus quadres i hem començat fer amb fang un dels seus rellotges tant famosos.

Fem mesures 3rA

Després d’estar unes setmanes estudiant les mesures de capacitat, longitud i massa a classe vam acabar fent una cloenda molt divertida… una gimcana de mesures.
Vam estar tot un matí de prova en prova mesurant el passadís, pesant-nos, jugant amb l’aigua…
Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltíssim. Aquí us deixem unes fotografies.