EL TREBALL DE LES PERSONES.

Dins de l’àrea de medi, els nens i nenes de tercer hem realitzat una sortida guiada per visitar l’empresa BON-ÀREA de Guissona.
El treball previ i l’estudi dels diferents sectors en que es reparteixen els oficis, ens ha permès aprofundir una mica més en el món del treball.
L’empresa ens ha facilitat un contacte més directe i real i alguns dels nostres alumnes ho han expressat i dibuixat de la següent manera:

Ahir, vam anar amb l’escola a visitar la fàbrica de menjar Bon-Àrea a Guissona.
Primer abans de baixar de l’autobús ens van ensenyar algunes coses de Guissona i ens van explicar que gràcies a aquesta fàbrica, la ciutat ha crescut molt en els últims cinquanta anys.
Quan vam entrar ens van dir que la fàbrica era casi tan gran com setze camps de futbol i també que hi havia moltes botigues Bon-Àrea esteses per totes les comarques de Catalunya, més de quatre-centes.
Després vam pujar a un tren elèctric i ens van portar a veure on assecaven els pernils i també on feien els embotits.Ens ho van passar molt bé!
El que no em va agradar gaire va ser que ens van dir que ens havíem de posar uns peücs, una bata i una xarxa al cabell i el que em va agradar molt va ser el recorregut amb el trenet.
Quan vam arribar a La Seu ens van donar una tassa “super xula” de Bon Àrea.

Paula Visa 3r B
img010.jpg Silvia

img009.jpg Ainara

img008.jpg Eric

3 respostes a EL TREBALL DE LES PERSONES.

1. Elia Gil diu:

Paula, Silvia, Eric, Ainara, m’ha agradat molt els dibuixos i textos que heu fet.

2. AINARA ALARCÓN diu:

Gràcies Èlia, m’ha costat molt fer el dibuix però al final ho he aconseguit.

3. AINARA ALARCÓN diu:

Paula, m’ha agradat el teu taxt està molt ben redactat.