MINUT DE SILENCI EN CONDEMA A L’ASSETJAMENT ESCOLAR

Estem tots aquí reunits per fer un minut de silenci per al Diego i l’Alan. El Diego era  un nen d’11 anys que vivia  a Madrid. L’Alan un noi de 17 anys de Barcelona. Aquest dos menors tenen una cosa en comú: van decidir suïcidar-se per culpa de l’assetjament escolar que patien a l’escola. Això va passar el 14 d’octubre en el cas del Diego i el 25 de desembre en el cas de l’Alan.

Aquests nens no volien anar a l’escola perquè hi havia companys i companyes que els tractaven amb crueltat. Amb tanta crueltat que van arribar a prendre la decisió d’acabar amb les seves vides.

L’assetjament escolar passa quan un grup de nens i/o nenes van en contra d’un sol nen o nena. Fan servir la seva força per: insultar-lo, deixar-lo de banda, fer-lo sentir malament, pegar-lo…

Hem d’obrir bé els ulls i si veiem que hi ha algun nen o nena que pateix demanar ajuda als adults. També hem de saber que no tenim dret a fer patir a ningú.

Tots som diferents però alhora iguals. Ningú és millor que ningú i no és just marginar a nens o nenes per com són, pel color de pell que tenen, per la seva religió, per la seva manera de vestir, pel seu aspecte físic o per la seva manera de ser.

Avui diem PROU A L’ASSETJAMENT ESCOLAR.

Alumnat de sisè, 22 de gener de 2016

Una resposta a MINUT DE SILENCI EN CONDEMA A L’ASSETJAMENT ESCOLAR

1. Isabel diu:

A mi em va fer molta pena
    Però després del minut de silenci ja no s’hi pot fer res ????
    També em fan molta pena les noies de l’accident de l’altre dia a la carretera d’ Andorra però no s’hi pot fer res a tots ens fa mal pels nens /a que s’estan morint i suïcidant-se per culpa d’ accidents o de moltes coses …..
    I a mi em sap molt greu ????