CARNAVAL A L’ESCOLA

El dia 13 de febrer va arribar a l’escola el senyor Carnestoltes i ens va portar ordres per tota la setmana. El dilluns havíem de venir amb el braç enguixat, el dimarts amb un barret al cap, el dimecres havia dit que portéssim una flor al pit i el dijous una corbata.També ens va llegir un discurs per posar-nos al corrent de l’actualitat

El carnestoltes era molt eixerit, ens ho vam passar molt divertit, fins divendres que el vam acompanyar en els seus darrers moments, fent una rua per el poble i fins arribar al Casal on els grans vam llegir el  Testament i junts vam ballar, cantar i berenar xocolata desfeta que ens va portar l’AMPA.

Guaiteu els petits que “bufons”, estan molt guapos i eixerits, per divertir a tothom.

dscn4986.JPG

Els nens i nenes de cicle inicial  es van vestir de reis i reines, ja que a l’època medieval hi havia el feudalisme. Estan molt elegants i  semblen  reis de debò.

dscn4987retocat.JPG

Els alumnes de cicle mitjà es van disfressar de joglars i trobadors.

dscn4990.JPG

Els nois i noies de cicle superior ens vam vestir de donzelles i de templers. Tant uns com altres són personatges importants de l’època medieval.

dscn4991.JPG