Activitats juny P5

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

I  al mes de juny hem acabat el curs.  Els racons, la maleta del tresor, els jocs, l’audició de “El vol del borinot”, els aniversaris… Teníem cucs de seda que ja havien fet el capoll i s’havien transformat en papallones i ara han fet els ous. A la classe dels conills hem tingut un dinosaure que ha sortit d’un ou! També hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan 6 anys aquest estiu!  Bon estiu a tothom i gràcies per tot!

Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.