Esports d’aventura -5è-

El passat dimecres, 19 de març, es van portar a terme les jornades esportives municipals del 2n trimestre amb la participació dels nens i nenes de 5è de les escoles Joan de Margarit, Cor de Maria i Mas Clarà. En aquest cas tocava fer esports d’aventura. Els esports realitzats van ser els següents: tir amb arc, marxa nòrdica, segway, BTT i stretching.

La jornada es va desenvolupar en la zona esportiva municipal (pavelló firal, pavelló d’esports, camp de  futbol i rodalies). Va ser una jornada molt interessant i va agradar molt als nois i noies de 5è.

Imatges de la jornada:

Quant a b7005248

Bloc de la nostra escola on es pot veure una mostra de les diferents activitats que es porten a terme en l'escola.
Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *