Activitats del mes de febrer -P3-

Aquest mes de febrer hem celebrat l’aniversari d’en Xevi i el de la senyoreta Sílvia. Moltes felicitats als dos!

Hem après a jugar al “LINCE”, un joc que ens van portar els Reis de l’Orient per Nadal. Ens ho hem passat molt bé.

Treballant el color lila estampàvem la nostra inicial amb esponges; mentre uns fèiem això els altres jugaven, van sortir unes construccions molt xules!

Pares, mares, no sé si ho sabeu però vam anar a veure els gegants a casa seva, allà on dormen, en Jordi, el conserge, ens ho va ensenyar  i explicar tot!! Fins i tot ens va deixar posar-nos a dins els gegants com fan els geganters, i provar-nos els capgrossos i els cavalls. Moltes gràcies Jordi!

Un altre dia vam treballar el sentit del tacte, tocàvem coses suaus i coses que rascaven, tocàvem coses sense veure què eren i intentàvem endevinar-ho.

Avui hem anat fins a un parc, xino xano caminant, a veure si trobàvem ametllers, perquè ara els estudiarem. Hem trobat ametllers i també mimoses! Ens ho hem mirat tot ben mirat i després hem jugat al parc i allà mateix hem fet un mos.

I per acabar us deixem unes fotos vàries on podrem veure com un dia, la classe de la Rufina vam anar a tirar el paper al contenidors de reciclatge, podreu veure fotos descartades dels treballs que fem a l’aula i altres.

Quant a b7005248

Bloc de la nostra escola on es pot veure una mostra de les diferents activitats que es porten a terme en l'escola.
Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *