Visita a l’ajuntament -3r-

El dimarts 12 de novembre del 2013 els nens i nenes de 3r vam anar de visita a l’ajuntament de La Bisbal d’Empordà.

A la porta de l’ajuntament  ens va rebre el senyor alcalde. Ens va acompanyar  a la sala de plens on es fan els plens municipals. Nosaltres en vam fer un simulacre.

També vam veure el despatx del senyor alcalde, el despatx on treballa l’arquitecte municipal i dibuixen els plànols de La Bisbal i, finalment ens van buscar les dades personals a l’ordinador. A la sortida ens vam fer una foto.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.