Assemblea Fons de Llibres 2013

El passat dimecres 27 de febrer de 2013 va tenir lloc l’assemblea de pares del Fons de Llibres de l’Escola Mas Clarà.
En l’assemblea es va fer una petita explicació de la valoració del projecte d’aquests últims quatre anys i es van repartir els contractes pels socis nous.
La quota dels socis nous és de 103 € i la dels socis actuals es manté a 50 €. Aclarir que la quota és per alumne/a no per família.
El termini de pagament és fins el 15 d’abril de 2013.

RECORDEM QUE A PARTIR D’AQUESTA DATA L’ALUMNE/A PERD EL DRET DE FORMAR PART DEL FONS DE LLIBRES.

Per qualsevol consulta us podeu adreçar a l’escola i també a l’adreça electrònica següent:fonsllibresmasclara@hotmail.es

Moltes gràcies.

Núria.

Aquest article ha estat publicat en AMPA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.