Festa de primavera -AMPA-

El passat dissabte, 10 de març, al llarg del matí  l’AMPA va organitzar unes activitats dins el marc de la festa de “primavera”.
Entre tots  vam pintar les columnes del menjador, una rosa dels vents al porxo, la paret d’infantil, etc.
Els nens van plantar diverses llavors en testos i entre els nens i els pares van acabar de polir l’hort i els jardins del pati de cicle inicial: van replantar romanins, etc.

Va ser un matí molt divertit per a pares i fills que van poder realitzar moltes activitats conjuntament.

Aquest article ha estat publicat en AMPA, Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.