La Selva de l’Aventura -6è-

Els alumnes de 6è han anat de viatge de final de curs a la Selva de l’Aventura. En la seva pàgina web ens la descriuen així:

Voleu desplaçar-vos entre les copes dels arbres sense posar un peu al terra?
És possible al Montseny, al parc La Selva de l’aventura.

Jugar a ser en Tarzan: una diversió tant per nens com per joves i adults, lloc on alliberar a aquest petit aventurer que portem a dins. Gaudeix de la naturalesa, fes esport i comparteix una activitat!

Els circuits lúdics a dalt dels arbres de gran altura permeten descobrir el bosc de manera inèdita i original. La Selva de l’Aventura brinda més de 60 activitats d’entre les quals destaquen escales de cordes que condueixen a plataformes de fins a 15m d’altura, ponts penjants, camins aeris, grans lianes i tirolines de fins a 140 metres de longitud.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

5 respostes a La Selva de l’Aventura -6è-

1. Sònia Hidalgo diu:

Segur que s’ho van passar molt bé ! però potser s’hauria de plantejar fer el circuit Himàlaia (Gran) , ja que es a partir dels 9 anys, i els nens/es de 6è, tenen entre 11 i 12 anys ! i van fer el circuit Andes , que es per nens/es de 5 anys !
    Es podria tenir en compte !!!!

Gràcies !!!!

2. Yolanda diu:

Doncs jo, que en tinc 42 d’anys, el vaig trobar “fortet”, el circuit dels Andes. Després de 2 trams vaig haver de deixar-ho perquè el cap em rodolava. I això que he pujat al Dragon Khan i he fet escalada, ràppel i rafting per les aigües del Segre!
    També em sembla que els nens i nenes que hi varen anar per 1r cop també el van trobar adient i molt interessant.

3. mireia mustaros diu:

Estic totalment d,acord amb el que diu la Sonia .
    La majoria dels nens no varen tornar gaire contents i es una llastima perque hem de tenir en compte que es l,ultima excursio del curs i de l,escola i els nens se l,esperaven molt.

gracies

4. Teresa Martín diu:

Jo no hi he estat, però hi ha nens i nenes que fan el recorregut Himàlaia amb el casal de la piscina, cada estiu, i tornen molt contents. Va ser una pena, perquè n’hi havia uns quants que se l’esperaven amb molta il·lusió.

5. Teresa Martín diu:

Jo no hi he estat, però hi ha nens i nenes que fan el recorregut Himàlaia amb el casal de la piscina, cada estiu, i tornen molt contents. Va ser una pena, perquè n’hi havia uns quants que se l’esperaven amb molta il·lusió i era l’última excursió que feien tots junts.