Jornada Esportiva: Bicicleta -cicle superior-

Els nens i nenes de 5è i 6è van participar els passats 19 i 20 de maig en una jornada esportiva municipal organitzada pel Patronat d’esports i les escoles de la Bisbal. Aquest trimestre vam treballar la bicicleta.

Es van dividir els nens en 4 grups (a cada grup hi havia nens de les diferents escoles) i realitzaven les següents activitats: circuit, gimkana, seguretat vial i mecànica.

La mecànica anava a càrrec de Joan Burgas del club ciclista i la seguretat vial de la policia local. Des d’aquí volem felicitar al club ciclista de la Bisbal i a la policia local per la seva col·laboració i pels tallers fets doncs van agradar molt als nens i s’ho van passar  molt bé. També al Patronat per aglutinar totes les escoles en unes jornades formatives sense esperit competitiu on els nens de les diferents escoles s’han relacionat i han fet noves amistats.

Imatges de 5è:

Properament el vídeo.

Imatges de 6è:

Properament el vídeo.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.