CAMINEM PER LA BISBAL – 2n –

Un dimecres del mes de febrer vàrem fer una passejada per la Bisbal.

L’objectiu era conèixer més bé la nostra ciutat i a la vegada fer un recorregut per anar trobant les fonts de la Bisbal.

Com que tots els nens de l’escola estem estudiant l’aigua, a segon vàrem decidir que a més de fer experiments amb aigua volíem saber coses de l’aigua a la Bisbal. I per això vàrem voler saber on eren les fonts del nostre poble. Hi va haver un petit problema i és que de les quinze fonts que vàrem trobar només tres rajaven. Els nens i nenes del Consell d’infants n’informaran a l’Ajuntament.

El recorregut per la Bisbal va començar a l’escola, després cap al Passeig, carrer Amor filial, el Pont vell, la plaça Major, plaça del castell, Ajuntament, plaça de la Pietat, Correus, carrer Santa Llúcia i cap al Convent. Des d’allà vàrem f¡veure una vista de la bisbal i dels seus voltants molt bonica, fins i tot vàrem veure el Pirineus.

Dinàrem i jugàrem al parc infantil i a la tarda vàrem passar per les Voltes i cap a casa.

Va ser un dia molt complet.

Imatges de la sortida:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.