Cantada de Nadales -2010 –

Cada curs, a l’acabar el trimestres, tots els nens i nenes de l’escola anem al Mundial a fer una cantada de nadales. Aquest curs, com ja és tradició, també hi hem anat, des de P3 fins a 6è. Hem cantat una nadala en català i a més, els nens de primària han cantat u na nadala en anglès i han recitat el vers de Nadal. Ha estat un acte molt emotiu doncs hi hem participat tots els nens de l’escola. Ah!, els mestres també han cantat una nadala.

A continuació podeu veure les imatges de la cantada:

Aquest article ha estat publicat en Anglès, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.