Jornada esportiva municipal de tennis – 5è –

Aquest passat divendres 26 de febrer els nens i nenes de 3 escoles de la Bisbal: Cor de Maria, Joan de Margarit i Mas Clarà, vam anar al club de tennis la Bisbal a fer unes jornades esportives organitzades pel Patronat d’Esports, el club de tennis i les escoles de la Bisbal. Ens vam barrejar tots els nens i nenes junts en grups on hi havia nens de les 3 escoles i els monitors del club de tennis ens van fer un circuit de jocs per aprendre a jugar a aquest esport de raqueta. Va ser un matí molt divertit i vam aprendre moltes coses d’aquest esport.

Des d’aquí volem donar les gràcies als organitzadors i en especial al club de tennis la Bisbal per aquestes jornades.

Imatges de la jornada de 5è:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.