Arxiu diari: 8 gener 2010

Visita del Carter Reial

A l’escola, els nens d’educació infantil i cicle inicial, vam rebre la visita del Carter Reial. Ens va fer un discurs en una llengua molt estranya (no hi vam entendre res), sort que després va parlar en català i vam … Continua llegint

Publicat dins de Cicle Inicial, Educació Infantil, General | Deixa un comentari

Treballs de Nadal

Quan arriba Nadal els nens i nenes de l’escola fan uns treballs manuals a l’aula per regalar a pares i mares. A continuació podeu veure un recull de fotos d’aquests treballs de Nadal que han fet els nens de l’escola:

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola | Deixa un comentari

Fem cagar el tió – ed. infantil –

Els nens i nenes d’educació infantil (p3, p4, p5) vam fer cagar el tió. Estàvem molt contents, vam cantar molt i molt bé i també vam picar molt fort !!!.

Publicat dins de Educació Infantil, Escola | Deixa un comentari