Jornada esportiva municipal de tennis – 6è –

El passat 10 de desembre els nens i nenes de 6è del CEIP Mas Clarà vam fer una jornada esportiva municipal juntament amb les escoles del Cor de Maria i Joan de Margarit.

Vam anar al club de tennis on ens tenien preparades unes activitats molt divertides.  Ens van dividir en diferents grups i vam poder jugar a tennis (terra batuda i pista ràpida) i a padel. Va ser una matí molt entretingut on vam gaudir i conèixer aquest esport.

Des d’aquí donem les gràcies al club de tennis la Bisbal doncs va posar les instal·lacions, els monitors i va organitzar molt bé tota la sessió i també al Patronat municipal d’esports com a organitzador de les jornades municipals de tot el curs.

Imatges de les jornades:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Jornada esportiva municipal de tennis – 6è –

1. os feliçito per el video os a sortit genial ¡¡¡¡¡!!!!!!!!!!!!!!!!!