Santa Cecília

El passat divendres 20 de novembre vam celebrar la diada de Santa Cecília, patrona de la música. Tots els nens i nenes de l’escola (de P3 a 6è) vam anar al Teatre Mundial on vam celebrar el concert que cada any organitzem per aquestes dates. Hi van participar nens i nenes des de 2n fins a 6è. També vam tenir aquest any la participació de la Laura Bagué (Srta. de música), d’en Jordi Canadell i d’en Jordi Gasull que ens van fer gaudir d’una actuació fantàstica: tots els presents van aplaudir sense parar.

Van participar concertistes de clarinet, saxo, piano, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, gralla, acordió, flabiol, flauta, tible i percussió.  També els nens i nenes d’infantil ens van cantar la cançó “els instruments” i els de primària “el cànon de la música”. Tot plegat va ser una de les millors jornades de Santa Cecília que recordem.

Resulta molt gratificant veure l’evolució que han fet aquests nens i nens durant aquests anys doncs molts d’ells participen des de petits  i quan ja arriben a 6è veus els gran progrés que han fet amb esforç, sacrifici i il·lusió.  Moltes felicitats a tots pel gran concert que heu fet !.

A continuació podreu veure unes fotos (estan repartides per grups d’instruments) i vídeos de tots els participants:

Presentadors: Leyre Espada, Helena Fuster, Irene Mèrida i David Linares.

Clarinet: Lara Pons interpreta “Vine sol solet”.

Saxo: Joel Pagès interpreta “L’himne del Barça”.

Piano: Pavlos Gkika interpreta Pipilangstrum.

Piano: Mireia Pareta interpreta “les oques van al camp”.

Piano: Miquel Tortós-Sala  interpreta “l’himne del Barça”.

Piano: Marc Font  interpreta “Pingü”.

Piano: Judit Flete  interpreta “Cumpleaños”.

Piano: Oriol Colls  interpreta “el trineu.

Piano: Joan Casas  interpreta “el capità”.

Piano: Ausiàs Domingo  interpreta “la cançó de l’alegria”.

Piano: Andrea Pérez  interpreta “el cargol”.

Piano: Marina Pla  interpreta “exercici de corxeres”.

Piano: Gemma Treviño  interpreta “el gegant del pi”.

Piano: Xènia Matés  interpreta “tango”.

Piano: Carolina Miravete  interpreta “Titanic”.

Piano: Martina Font  interpreta “boig per tu”.

Guitarra clàssica: Arnau Pagès  interpreta “superbass”.

Guitarra clàssica: Arnau Pagès i Joan Luque  interpreten “good night”.

Guitarra clàssica: Joan Luque  interpreta “elephan”.

Guitarra elèctrica: Sergi Sabater, Marc Colls i Francesc Domingo  interpreten “wake me up”.

Gralla, acordió, flabiols, flaute i tible: Laura Bagué, Jordi Canadell i Jordi Gasull interpreten  “la vall del riu vermell”, “marxa dels Dracs de la Bisbal” i “els 7 salts”.

Percussió: Grup dels DRACS de la Bisbal: Ruben Cabrillana, Jordi Aparicio, Berta  Pintiado, Lluís  Agustí, Gemma  Triviño, Sandra Prados, Àlex  Martín, Àlex  Milla, Erik Cabrillana,  Núria  Paneque , Pau Creus, Sergi  Sabater, Francesc Domingo, Eva  Pérez, Jordi Carreras, Xènia Matés, Joel Pagès  interpreten “la 6”, “la 6 nova”, “la samba”, “fort fluix”, “pam, pam, pam”, “dos grups”, cançó inventada”.

Cançó d’infantil, cançó de primària i públic assistent: “els instruments” i “el cànon de la música”.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Santa Cecília

1. Retroenllaç: CEIP Mas Clarà - Mestres - » Concert de Santa Cecília

2. xenia diu:

ja no es veuen els videos 🙁