Torna en Cívic

Tornem a posar en marxa el projecte “En Cívic diu”.
Es tracta d’un projecte en el que participarem tots els integrants de la comunitat escolar: alumnes, pares, mestres, monitores de menjador i PAS.
A principi de curs un dels objectius que ens vàrem marcar dins el Pla Anual va ser el de reforçar els hàbits de relació amb els altres: respecte, tolerància, etc.
I és amb aquest projecte que pensem aconseguir un reforç i consolidació dels hàbits socials.
En Cívic és un personatge que els nens i nenes han trobat per les parets de l’escola abans de parlar-ne a les classes. S’ha creat expectació: qui és?, què farà?, què ens portarà?.
Després de presentar-lo, en Cívic ens portarà, setmanalment, reflexions i consignes que estaran penjades a totes les dependències de l’escola. Entre tots farem camí cap a una escola més amable, tolerant, respectuosa…

Material de reforç de l’activitat:

Decàleg Cívic Cívic per pintar – Material per a Primària Fitxes a imprimir

Material per a Infantil Fitxes a imprimir

Powerpoint de l’activitat:

Aquest article ha estat publicat en Aula d'Acollida, Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, Escola, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.