Projecte Orator 2008/09

Per segon any consecutiu la nostra escola ha quedat finalista en el concurs d’oratòria en llengües a nivell de tota Catalunya. Enguany, gràcies a Maria Viella i Andreu, alumna de 6è, qui ha parlat sobre els Dracs de la Bisbal, en llengua anglesa, sobre la Setmana Santa, en llengua castellana i sobre les ruïnes d’Ullastret, en llengua catalana. Maria ha rebut un premi consistent en una setmana en un camp de colònies d’immersió lingüística en anglès.  Felicitats Maria!!! Continua endavant amb les llengües!

[kml_flashembed movie="http://widgets.vodpod.com/w/video_embed/Groupvideo.3482481" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Aquest article ha estat publicat en Anglès, Cicle Superior, Portfolio. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.