La cantata de l’espai

Els nens i nenes de 4t, sota la direcció de la Montse Viñals i l’Anna Turet, han preparat un recital de poesies i la cantata de l’espai. Tot dins de la setmana cultural relacionada amb l’astronomia. A continuació podeu veure les fotos i un vídeo del recital i de la cantata.

Imatges de la cantata:

Vídeo de la cantata:

Recital de poesies:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/cantata1.rm" width="352" height="288"/]

Cantata:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/cantata2.rm" width="352" height="288"/]

Mix fotogràfic:

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/cantata3.rm" width="352" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en Astronomia, Cicle Mitjà. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.