Handbol

Jordi Solano, tècnic de la Federació Catalana d’Handbol

Aquest mes de març els alumnes de 5è i 6è han pogut gaudir de la presència del tècnic de la Federació Catalana d’Handbol, Jordi Solano, que ha vingut a l’escola a posar en pràctica unes sessions d’iniciació a l’handbol. Han estat unes sessions lúdiques on s’ha treballat el bot, la passada, el tir i el joc d’equip. Tot això s’emmarca dins les jornades esportives municipals de la Bisbal que, aquest trimestre, està dedicat a l’handbol. El dia 26 de març  serà una jornada per a 5è i el dia 27 per a 6è.

Des d’aquí volem agrair a Jordi Solano i a la Federació Catalana d’Handbol la seva presència i la seva tasca formativa d’un esport no molt conegut que, a partir d’ara, esperem sigui més conegut i practicat pels nens i nenes de la Bisbal.

Imatges de les sessions a l’escola:

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior, Educació Física. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.