La Festa del Ramadà

Els nens i nenes magrebins van celebrar amb la seva família la festa del Ramadà.  A l’aula d’acollida ens expliquen les activitats que van realitzar.

Els nens que ens fan l’explicació són: em Yayhia, en Mohamed Regrag, en Mohamed Sbai i l’Amina.

Amina Khilal

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/amina.rm" width="352" height="288"/]

Yayhia El Amari

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/yayhia.rm" width="352" height="288"/]

Mohamed Sbai

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/sbai.rm" width="352" height="288"/]

Mohamed Regrag

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/regrag1.rm" width="352" height="288"/]
[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.es/ceipmasclara/regrag2.rm" width="352" height="288"/]

Aquest article ha estat publicat en Aula d'Acollida, Escola, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.